شماره تماس تلتونیکا دفتر ایران

41357000 (021)

جستجو
مدیریت ناوگان پلیس

مدیریت ناوگان پلیس

معرفی

ایمنی و امنیت اجتماعی ما تا حدود بسیار زیادی وابسته به کارآمدی نیروی کاری پلیس است. سرعت عمل، هماهنگی و صحت اطلاعات شاخصه هایی هستند که بر عملکرد صحیح نیروهای پلیس تاثیرگذارند. در بیشتر موارد زمان بسیار ارزشمند است و پلیس نیاز دارد در سریعترین زمان ممکن در مکانی باشد که دزدی و یا جرمی در حال وقوع است تا از عواقب بعدی آن جلوگیری نماید. لذا مدیریت ناوگان پلیس از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

 

چالش

در مدیریت ناوگان پلیس برای اینکه کارکرد پلیس بهره ور باشد لازم است اپراتورها موقعیت دقیق خودروها و اینکه کدامیک از آنها آماده به پاسخگویی به حادثه است را بدانند. بنابراین گرفتن اطلاعات صحیح و فوری از مکان خودروهای پلیس و و ماموریت آنها حیاتی است. زمانی که حادثه ای اتفاق می افتد اپراتورها نیاز دارند بدانند کدام خودروی پلیس در نزدیک ترین مکان به موقعیت هستند و کدامیک را می توان اعزام نمود. این موضوع برای پلیس بسیار مهم است که زمان خود را جهت برقراری ارتباط هدر ندهد در حالی که جرم در حال وقوع است.

زمانی که خودرو پلیس به صورت مداوم در حال کارکرد است، تعمیرات دوره ای برای جلوگیری از خرابی حین عملیات لازم است. تاخیر افتادن در خدمات دهی به خودرو منجر به ضررهایی می شود که ممکن است قابل جبران نباشد.

 

راه حل

برای مدیریت ناوگان پلیس تلتونیکا به پیمانکاران برای چالش های بالا راه حل خود را پیشنهاد می کند. ردیاب حرفه ای FMC640 با پوشش شبکه 4G (LTE Cat 1) که قابلیت پشتیبانی از شبکه های 2G و 3G را نیز دارد می تواند برای موقعیت یابی خودکار خودرو و هماهنگی ناوگان مورد استفاده قرار گیرد و تمامی داده ها نیز از طریق VPN انتقال یابد.

با گرفتن اطلاعات در مورد وضعیت ماموریت فعلی پلیس، اپراتور می تواند در کمتر از چند ثانیه با افسر پلیس در دسترس ارتباط برقرار کرده و اطلاعات حادثه را ارسال نماید. بنابراین ردیاب ها می توانند زمان زیادی را در وظایف محوله  ذخیره نموده و همچنین یادآوری را برای سرویس خودرو بر اساس کیلومتر پیمایش شده در جاده تنظیم نمایند.

ردیاب تلتونیکا

ردیاب تلتونیکا می تواند با دستگاه سومی برای کارکردهای جدید مورد استفاده قرار گیرد. اتصال از طریق ورودی آنالوگ می تواند وضعیت ماموریت را (آماده، در حال اعزام، در حال انجام، انجام شده) به وسیله ولتاژهای متفاوت مشخص نماید. از این طریق اپراتور می تواند وضعیت ماموریت را به صورت آنلاین ببیند. همچنین وضعیت آژیر خودرو را با یک ردیاب حرفه ای می توان زیر نظر گرفت.

علاوه بر این، این برای پلیس بسیار مهم است که وضعیت درب خودرو را بداند به خصوص زمانی که فرد دستگیر شده در صندلی عقب نشسته است. با اتصال LV-CAN200 به ردیاب FMC640 پلیس می تواند وضعیت در و اطلاعات بسیاری را مانند مسافت پیمایش شده، مصرف سوخت، میزان سطح بنزین، دور موتور، دمای موتور و موقعیت پدال گاز را استخراج نماید. این مشخصات ردیاب می تواند بازده کاری ناوگان پلیس را ارتقا دهد.

برای حفظ امنیت عملگر شناسایی راننده را می توان فعال نمود که در نتیجه افراد مجاز می توانند اقدام به رانندگی نمایند. برای این کار می توان از کارت RFID و یا iButton استفاده نمود.

مدیریت ناوگان پلیس

مزایا

  • ردیابی موقعیت دقیق و ارسال از طریق شبکه های مخابراتی مختلف
  • تشخیص وضعیت ماموریت پلیس برای پاسخ دهی کارآمد
  • کسب اطلاعات ارزشمند تکمیلی – گستره ی وسیعی از داده های CAN bus
  • مشخص نمودن تعمیر و نگهداری دوره ای
  • مدیریت کارآمد ناوگان

چرا تلتونیکا

تلتونیکا سال ها است که بهترین ها را برای مدیریت بهتر ناوگان طراحی کرده است و از سیستم موقعیت یاب جهانی بهترین استفاده را برده است. دستگاه FMC640 تلتونیکا یک دستگاه حرفه ای با پوشش شبکه 4G است. این دستگاه یک ردیاب کامل برای ناوگان با نیازمندی ها و عملکرد های متنوع است. بسیاری از صنایع استفاده از این سناریو را مناسب برای حمل و نقل بین المللی، حمل و نقل یخچالی، کشاورزی، ساخت و ساز و معدن، امنیت و خدمات اورژانس و بسیاری از کاربردهای دیگر می دانند.

کارخانه تولید دستگاه های تلتونیکا

مقالات مرتبط

تشخیص راننده و جلوگیری از سرقت خودرو با ردیاب تلتونیکا FMB202

ردیابی موتور سیکلت، حفاظت و ایمنی تلتونیکا مدل FMB202

پیام بگذارید