تنها یک دستگاه برای زیر ساخت شبکه سایت های ساخت و ساز

تنها یک دستگاه برای زیر ساخت شبکه سایت های ساخت و ساز 2560 2560 تلاش توسعه نیک آریا

اینترنت برای سایت های ساخت و ساز

 

 

  1. مقدمه
  2. چالش
  3. راهکار
  4. توپولوژی
  5. مزایا
  6. چرا تلتونیکا؟

 

1.مقدمه

اینترنت اشیاء و دیجیتالی شدن در حال تغییر تمامی صنایعی هستند که ما را احاطه کرده اند. صنعت ساخت و ساز نیز در حال استفاده هر چه بیشتر از تجهیزات هوشمند و فرآیندهایی است که نظارت و تامین امنیت سایت ها، پایش کارکنان، جمع آوری داده ها و اندازه گیری بهره وری را در بر می گیرد. از آنجایی که مزایای استفاده از فناوری های هوشمند در صنعت ساخت و ساز بی شمار است پیاده سازی آن نیز همراه مجموعه ای از چالش های اتصالاتی است که ناشی از طبیعت پویای صنعت ساخت و ساز است.

 

2.چالش

در حالی که دیجیتالی شدن در حال افزایش سرعت خود در بین اکثر صنایع است، صنعت ساخت و ساز نیز نیازمند راهکارهای اختصاصی تر است. به خاطر طبیعت موقت سایت های ساخت و ساز، راهکارهای پیشنهادی می بایست حساس به زمان، پیاده سازی ساده و قابلیت سازگاری با پروژه های جدید را داشته باشد. علاوه بر این ساخت و ساز عمدتا در مناطق دور از دسترس انجام می پذیرد که دسترسی محدودی به برق، اینترنت و زیرساخت های توسعه یافته دارند. اگر این موارد را در کنار شرایط محیطی سختی مانند رطوبت و دما قرار دهیم به تجهیزات صنعتی ای نیاز داریم که برای این چالش ها ساخته شده باشند.

 

3.راهکار

اجزای زیادی هستند که در یک سایت مربوط به ساخت و ساز نیازمند اتصال به اینترنت هستند این اجزا شامل گیت های ورودی، دوربین های مدار بسته و حتی ژنراتورهای برق و خوانشگرهای RFID می شود. مشکل اینجاست این موارد نیازمند روش های اتصال متفاوت هستند در نتیجه کار تنظیمات کمی پیچیده تر می شود.

در این راهکار گیت وی TRB245 گزینه مناسبی است که از پیچیدگی کاسته و زمان لازم برای تنظیمات و راه اندازی را کاهش می دهد. ترکیب ویژگی هایی مانند رابط سریالی و اترنت همراه با پورت های I/O موجب شده است که این تجهیز  بدون زحمت دستگاه های قدیمی و مدرن را متصل نگه دارد.

گیت وی سلولار TRB245 امکان استفاده از دو سیم کارت را با عملکرد Automatic failover در اختیار می گذارد. این گیت وی نه تنها یک تنظیمات بی سیم سریع را ممکن می سازد بلکه برقراری ارتباط حتی زمانی که سیم کارت اول از کار بیافتد را تضمین می کند.

گیت وی سلولار TRB245 یک گیت وی صنعتی مستحکم است که در یک قاب آلومینیومی قرار دارد و می تواند در بازه دمایی -40C تا 75C کار کند. هم چنین این گیت وی قابلیت تحمل رطوبت از 10% تا 90% را دارد که کاملا با نیازهای سایت های ساخت و ساز متناسب است.

 

4.توپولوژی

اینترنت برای سایت های ساخت و ساز

 

5.مزایا

  • انطباق آسان با پروژه ها و مکان های جدید – گیت وی TRB245 دارای رابط های سخت افزاری مختلفی است که می تواند چندین دستگاه از جمله دستگاه های قدیمی را متصل نگه دارد.
  • به کار گیری سریعTRB245 یک گیت وی دو سیم کارت سلولار است که یک تنظیمات بدون سیم را ایجاد کرده که سریعتر، آسانتر و اقتصادی تر است.
  • دستگاهی مستحکم – این دستگاه در یک قاب آلومینیومی قرار دارد که گرما و سرما را تحمل کرده (-40 تا 75 درجه سانتی گراد) و قادر به کار تا رطوبت 90% است.
  • اتصال پشتیبان – این گیت وی امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان و سوئیچ خودکار به یک سیم کارت دیگر زمانی که اولی از کار می افتد را دارد.
  • سازگاری با سیستم مدیریت از راه دور تلتونیکا – این سیستم امکان مدیریت و عیب یابی از راه دور را برای تیم فنی در دفتر مرکزی فراهم می آورد

 

6.چرا تلتونیکا؟

تجربه بالای تلتونیکا در حوزه اینترنت اشیاء ابزاری را در اختیار می گذارد که در زمانی مشخص بتوانید دستگاه های مختلف را در یک سایت ساخت ساز چه ساختمانی، چه جاده ای و چه صنعتی از طریق یک شبکه امن به یکدیگر متصل نمایید. همراه با سیستم مدیریت از راه دور تلتونیکا زمان و هزینه شما ذخیره شده در حالی که بهره وری در محیط نیز افزایش می یابد.

 

محصول ویژه برای این راهکار: TRB245

محصول پیشنهادی برای این راهکار: RUT955, TRB255