چگونه با روتر سلولار وسایل حمل و نقل عمومی را به اینترنت متصل کنیم

چگونه با روتر سلولار وسایل حمل و نقل عمومی را به اینترنت متصل کنیم 2560 2560 تلاش توسعه نیک آریا

روتر سلولار برای حمل و نقل عمومی

 

 

امروزه بسیاری از مسافران اتوبوس ها و وسایل حمل و نقل عمومی علاقه مند به لذت بردن از یک وای فای عمومی پرسرعت هستند تا بوسیله آن بتوانند به صورت آنلاین هزینه حمل و نقل را پرداخت کرده و با تلفن هوشمند خود وبگردی کنند. علاوه بر این بسیاری از استفاده کنندگان از سیستم حمل و نقل عمومی از نمایشگرهای دیجیتالی نصب شده در اتوبوس یا صندلی برای بهره برداری های مختلف استفاده می کنند. در اتوبوس ها دوربین های نظارتی و امنیتی طراحی شده اند که بتوانند امنیت مسافران را تامین کنند.

استفاده از این موارد میسر نخواهد بود مگر با استفاده از سخت افزاری که ارتباط بین مسافر، تجهیزات و خدمات ابری را بدون محدودیت در خود داشته باشد.

 

چالش

شرکت های اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی برای آنکه بتوانند همراه با رقبای خود در صحنه باشند نیازمند راهکاری هستند که مطمئن و به صرفه باشد و نیز بتوان آن را به سادگی پیاده سازی نمود و مطمئن بود وای فای عمومی برای پرداخت الکترونیک، دوربین های امنیتی و نمایشگر های دیجیتال کارآمد خواهد بود. تمامی اجزای چنین راهکاری بدون استفاده از منبع اینترنت مطمئن و سخت افزار ارتباطی پیشرفته ممکن نخواهد بود.

 

روتر سلولار برای حمل و نقل عمومی

راهکار

روتر سلولار RUT955 از تجهیزات شبکه تلتونیکا به دلایلی برای چنین راهکاری عالی خواهد بود. از آنجایی که اجزای مطرح شده در این چالش هم از اتصال بی سیم و هم با سیم استفاده می کنند کانکتورها و رابطهای مختلفی برای یکپارچه نمودن همه اجزا در یک سیستم عملکردی لازم است که بتوان آن را از راه دور نیز کنترل کرد. این روتر صنعتی امن و مطمئن مجهز به اترنت، ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال، رابط های سریالی RS232 و RS485 ، microSD و USB است و این بدان معنا است که کارکرد سیستم های قدیم پرداخت بلیط، دوربین های نظارتی، دکمه هشدار اضطراری، نمایشگر دیجیتال و سیستم پرداخت با کارت اعتباری با استفاده از این روتر امکانپذیر است.

ضمنا این روتر صنعتی دارای ماژول GNSS برای موقعیت یابی دقیق است و همچنین وجود دو سیم کارت برای پشتیبانی در زمان قطعی است. این روتر سلولار برای مسافرانوسایل حمل و نقل عمومی یک هات اسپات امن و مدیریت شده فراهم می آورد و نیز می تواند داده های لازم را برای اهداف بازاریابی جمع آوری کند. در نهایت همه این موارد می توانند به راحتی از راده دور از طریق سیستم مدیریت از راه دور تلتونیکا (RMS) مدیریت شوند.

 

مزایا

  • فراهم کردن خدمات موقعیت یابی دقیق با استفاده از ماژول GNSS.
  • اتصال حداقل 7 دوربین آی پی 1080p30 به خاطر اینترنت پایدار و مطمئن Cat4 LTE.
  • فراهم کردن هات اسپات امن برای مسافران همراه با صفحه تبلیغات و بارگذاری برای وبگردی آسان و مدیریت شده.
  • پشتیبانی از نمایشگرهای دیجیتال در وسایل حمل و نقل عمومی برای خدمات اطلاع رسانی و تبلیغاتی.
  • برقراری اتصال به ترمینال سیستم پرداخت بلیط از طریق اترنت یا رابط سریالی برای اطمینان از پرداخت ها و ارسال اطلاعات به پلتفرم خدمات دهنده.
  • امکان اتصال به ورودی ها و خروجی های I/O جهت نصب مواردی مانند دکمه هشدار اضطراری برای ایجاد کنترل و امنیت بیشتر.

 

چرا تلتونیکا

روتر سلولار RUT955 از تجهیزات شبکه تلتونیکا دستگاهی منحصر است که بسیار از چالش های موجود مربوط به اتصال را می تواند به راحتی حل نماید. این روتر مورد علاقه بسیاری از همکاران و مشتریان ما در حوزه حمل و نقل است چرا که این دستگاه از سناریو سوئیچینگ خودکار سیم کارت و رابط های سخت افزار متعدد و گواهی E-mark برخوردار است. علاوه بر این RUT955 با سیستم مدیریت از راه دور تلتونیکا (RMS) همخوان است و اجازه می دهد اپراتورهای سیستم به راحتی ناوگان خود را از راه دور و هر جا که هستند حتی بدون آی پی عمومی مدیریت کنند.

 

محصول ویژه برای این راهکار: RUT955

محصول پیشنهادی برای این راهکار: RUTX11, RUTX12