انجام تست کرونا در هنگام رانندگی با کمک روتر حرفه ای سلولار تلتونیکا مدل RUT955

انجام تست کرونا در هنگام رانندگی با کمک روتر حرفه ای سلولار تلتونیکا مدل RUT955

انجام تست کرونا در هنگام رانندگی با کمک روتر حرفه ای سلولار تلتونیکا مدل RUT955 324 324 تلاش توسعه نیک آریا

مقدمه

همان طور که میدانید از ابتدای سال 2020، ویروس کرونا در سرتاسر جهان همه گیر شد. این موضوع باعث ایجاد هرج و مرج در کل جهان شود. با این حال، تعداد موارد مبتلا به سرعت افزایش یافت. اکنون، کل جهان با یک بحران عظیمی به نام COVID19 روبرو است. هر کشور استراتژی های منحصر به فرد خود را دارد. متداول ترین استراتژی ها شامل قرنطینه، ممنوعیت سفر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است. در این راستا بسیاری از مشاغل غیر ضروری یا تعطیل شده اند یا در حال دور کاری هستند و در این شرایط کارمندان پزشکی در خط مقدم ایستاده اند.

چالش

از آنجا که انجام آزمایش و کشف افراد جدید مبتلا به ویروس برای مدیریت سیستم بهداشتی ضروری است،کشورها، محل هایی در بین راه به منظور انجام تست کرونا در هنگام رانندگی احداث کرده اند. این عمل میتواند بسیار سودمند باشد زیرا نیاز به تماس کمتری بین عموم مردم و کادرپزشکی دارد و بسیار ساده کار میکند.

بدین خاطر در شهرها مکان مناسب را انتخاب میکنند و یک پایگاه موقت مستقر مینمایند. در آن پایگاه یک غرفه پزشکی وجود دارد که تعدادی از کادر پزشکی در آنجا مستقر هستند. افرادی که فکر میکنند ممکن است به این ویروس آلوده شده باشند، با ماشین سواری خود به سمت غرفه حرکت میکنند تا کادر پزشکی شرایط جسمی آنها را بررسی کند. نمونه های لازم را بگیرند و به آزمایشگاه ارسال نمایند.

با این حال، استقرار چنین مکان هایی با سرعت بالا، بسیار چالش برانگیز است. برای ثبت اطلاعات اشخاص که در حال آزمایش اند، کارکنان آزمایشگاه سیار باید از اتصال قابل اعتماد به اینترنت برخوردار باشند. آنها باید اطلاعات خود را وارد سیستم ثبت پرونده پزشکی کنند. همچنین این اتصال باید امن باشد و کسی نتواند به اطلاعات پزشکی افراد دسترسی پیدا کند.

توپولوژی:

انجام تست کرونا در هنگام رانندگی

راهکار

جدا از امنیت و قابل اطمینان بودن این اتصال، از ویژگی اصلی این سناریو میتوان به نصب و راه اندازی راحت آن اشاره کرد. در این توپولوژی، روتر تلتونیکا RUT955 نقش مهمی را ایفا میکند. از این روتر صنعتی حرفه ای برای ایجاد بستر اینترنت از طریق شبکه 4G LTE و Wi-Fi استفاده میشود. انجام تست کرونا در هنگام رانندگی توسط کادر پزشکی می تواند انجام شده و با استفاده از اتصال بیسیم، جزئیات بیمار ثبت گردد و از ارسال آن به سیستم ثبت پرونده پزشکی اطمینان حاصل شود.در نهایت آنها میتوانند در صورت لزوم نمونه ها را به آزمایشگاه به منظور بررسی بیشتر تحویل دهند.

روتر تلتونیکا RUT955 با استفاده از پورت های Ethernet میتواند مستقیماً به دوربین های مدار بسته یا NVR وصل شود. لازم به ذکر است که این روتر صنعتی با قابلیت Dual SIM و با ویژگی WAN Failover همراه است. بدین معنی که در صورت در دسترس نبودن سیم کارت اول به صورت خودکار، به سیم کارت دوم تغییر وضعیت میدهد.

تمام روترهای تلتونیکا مجهز به انواع VPN و فایروال برای افزایش امنیت هستند. همچنین RUT955 با کمک سیستم مدیریت از راه دور تلتونیکا (RMS) میتواند تنظیمات را از راه دور بگیرد. به صورت یکپارچه مدیریت و پیکربندی شود، بنابراین تیم های پزشکی نیازی به نگرانی در مورد هرگونه راه اندازی و یا تماس با هرگونه کادر فنی را نخواهند داشت.

روتر تلتونیکا RUT955

RUT955 روتر حرفه ای دارای دو سیم کارت LTE, Wi-Fi cellular می باشد. این روترهای صنعتی بسیار امن و قابل اعتماد هستند. مجهز به پورت های Ethernet I/O ، RS232، RS485 میباشد و از GNSS (GPS)، Micro SD و رابط USB نیز پشتیبانی میکند.

# منبع