شماره تماس تلتونیکا

41357000 (021)

جستجو
اتصالچندین دوربین مداربسته با تجهیزات شبکه تلتونیکا

اتصال مطمئن چندین دوربین مدار بسته با تجهیزات شبکه تلتونیکا

اتصالچندین دوربین مداربسته با تجهیزات شبکه تلتونیکا

استفاده از دوربین های مدار بسته در سالهای اخیر مرتبا در حال افزایش بوده است. این فناوری اطلاعات قابل اطمینانی برای پایش فضاها، محوطه های عمومی و جلوگیری از جرم فراهم نموده است. سیستم های نظارتی از آنجا که به سرعت و سادگی پیاده سازی می شوند و داده های ارزشمندی برای امنیت عمومی و فعالیت شرکت ها فراهم می نمایند همه جا فراگیر شده اند. تقاضا برای استفاده از دوربین های نظارتی و اتصال دوربین مدار بسته به اینترنت در پروژه شهرهای هوشمند نیز با تقاضای بالایی مواجه شده است و می تواند در راهکارهایی مانند سیستم پارکینگ هوشمند و … به کار گرفته شود.

چالش

سیستم های نظارتی اطلاعات ارزشمندی را فراهم کرده و سطح امنیت را بالا می برد، این سیستم ها می توانند در مواقع اضطراری زمان واکنش را کم کرده و فعالیت های مجرمانه را نیز کاهش دهد. حفظ امنیت در تمامی اماکن که افراد و یا تجهیزات ارزشمندی حضور دارد ضروری است به ویژه در مناطقی که در دسترس نیستند. دید کامل به تجهیزات، ثبت آنی و همچنین دسترسی آنلاین از راه دور توسط رئیس یا مدیر ریسک ها را کاهش داده و از حوادث هزینه بری مانند سرقت و آتش سوزی جلوگیری می نماید.

معمولا مناطقی که دسترسی ضعیف دارند اتصال اینترنت سیمی وجود ندارد و یا اتصال به زیرساخت اینترنت کابلی بسیار گران تمام می شود بنابراین اتصال دوربین مدار بسته که امن و ایمن باشد یک چالش بزرگ است.

اتصالچندین دوربین مداربسته با تجهیزات شبکه تلتونیکا

راهکار

همانطور که در تصویر مشخص شده است روتر سلولار RUTX11 به وسیله 4G LTE می تواند اتصال اینترنت پایدار و قابل اطمینانی را برای دوربین مدار بسته فراهم آورد و همزمان تمام دوربین های مداربسته به سوئیچ PoE مدل TSW100 متصل شوند. این تجهیز دارای تعداد پنج پورت اترنت گیگابیت است و تعداد چهار عدد از این پورت ها از استانداردهای  PoE از جمله IEEE802.3 و IEEE2.3 پشتیبانی می نماید.

سوئیچ شبکه TSW100 می تواند تجهیزات با توان 30W را به ازای هر پورت پشتیبانی نماید. تجهیزات شبکه تلتونیکا از جمله روتر سلولار و سوئیچ شبکه از آنجا که بازه دمای کاری گسترده ای دارند می توانند شرایط سخت آب و هوایی را تحمل کنند، همچنین این دستگاه ها گزینه های متعدد سریع و آسان برای نصب دارند. این راهکار را می توان به سرعت در عرض چند ساعت اجرا نمود. روتر صنعتی RUTX11 با سیستم مدیریت از راه دور تلتونیکا سازگاری دارد که اجازه تنظیمات از راه دور، پیکربندی و مدیریت تمامی اجزای این راهکار را می دهد.

مزایا

  • اتصال مطمئن – عملکرد دو سیم کارت اتصال تجهیزات بحرانی و کارکردی مانند اتصال دوربین مدار بسته را در مناطق دور از دسترس فراهم می آورد.
  • پیاده سازی سریع – از آنجا که نیازی به اجرای زیر ساخت اینترنت کابلی برای دسترسی به اینترنت نیست، دستگاه ها می توانند قبل از انتقال به محل نصب تنطیم شوند.
  • نصب آسان – با استفاده از سوئیچ شبکه TSW100 و فناوری PoE شما می توانید از اترنت هم برای روشن کردن دوربین ها و هم انتقال داده ها استفاده کنید.
  • گزینه های نصب صنعتی – هم سوئیچ و هم روتر می توانند با کمک اکسسوری ها به ریل DIN متصل شوند.
  • مدیریت آسان – با سیستم مدیریت از راه دور تلتونیکا راهبران سیستم می توانند از طریق رابط کاربری ساده و راحت زیرساخت های خود را که در محلی دور واقع شدند کنترل نمایند.
  • امن – داده ها به علت ویژگی های امنیتی پیشرفته روتر صنعتی RUTX11 مانند VPN، IPsec، Firewall و Access Control امن خواهند ماند.

چرا تلتونیکا

تجهیزات شبکه ما مانند روتر و سوئیچ ها از فلسفه بنیادین ما در بخش تجهیزات شبکه که همان قابل اطمینان بودن، امن و کاربری ساده است پیروی می کنند. هر دو دستگاهی که در این راهکار استفاده می شوند قدرتمند بوده و به آسانی اجرایی می گردند این دستگاه ها امکان نصب هم بر روی سطح و هم بر روی ریل DIN را دارند. روتر های سیار ما قادر به فراهم کردن سرعت انتقال داده سلولار بالا برای چندین دوربین مدار بسته هستند. روتر با سیستم مدیریت از راه دور تلتونیکا (RMS) سازگار است و به شما اجازه می دهد تا تمامی دستگاه های تجهیزات شبکه تلتونیکا را به راحتی و از راه دور مدیریت و پایش نمایید.

 

محصول ویژه برای این راهکار: RUTX11, TSW100

محصول پیشنهادی برای این راهکار: RUT950, RUT955, RUTX09, RUTX11, RUTX12

پیام بگذارید