شماره تماس تلتونیکا دفتر ایران

41357000(021)

جستجو
بهترین جی پی اس خودرو

آشنایی با بهترین جی پی اس خودرو

بهترین جی پی اس خودرو چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از مهم‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات پیشرفته در صنعت خودرو تکنولوژی جی‌پی‌اس است. این دستگاه با اهداف ردیابی و مدیریت خودروهای شرکتی، افزایش امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت و پایش سرعت و رفتار رانندگان مورداستفاده قرار می‌گیرد. دستگاه جی پی اس خودرو طیف وسیعی از کاربردها را دارد و با نصب بر روی وسیله نقلیه موقعیت مکانی دقیق و حرکات بعدی را نشان می‌دهد. انواع جی پی اس خودرو متنوع و گسترده هستند که هر کدام مزایا و ویژگی های متفاوتی دارند.

در بازار ایران جی‌پی‌اس در انواع مختلف باقیمت‌های متفاوت موجود است که برخی از این دستگاه‌ها وارد شده و برخی در کشور تولید شده‌اند. برای خرید بهترین جی ‌پی‌ اس خودرو باید به‌دقت موقعیت‌یابی، گارانتی و داشتن سرور اختصاصی داخلی توجه نمود. نمایندگی تلتونیکا از باسابقه‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها در زمینه ردیاب خودرو و دستگاه جی‌پی‌اس خودرو است که بیش از 8 میلیون دستگاه ردیاب تولید کرده است.

 معرفی بهترین جی پی اس خودرودستگاه جی پی اس خودرو چیست؟

جی‌پی‌اس GPS مخفف عبارت Global Positioning System به معنای سیستم موقعیت‌یاب جهانی است. این سیستم شامل شبکه‌ای از ماهواره‌ها می‌شود که به‌دور زمین می‌چرخند و موقعیت مکانی و زمانی یک شی یا یک فرد را به زمین ارسال می‌کنند. فناوری GPS ابتدا در دهه 1960 برای کاربردهای نظامی استفاده می‌گردید و  سرانجام در سال 1983 برای استفاده عموم در دسترس قرار گرفت و با گذشته دهه‌ها پیشرفت‌ها زیادی داشته است.

در حال حاضر GPS طیف وسیعی از کاربردها مانند تمرینات نظامی در سراسر جهان و کمک به رانندگان برای مسیریابی را دارد. جی‌پی‌اس یک سیستم موقعیت‌یابی است و بدون دستگاه نمی‌تواند اطلاعاتی ارسال کند. دستگاه‌ جی‌پی‌اس با الگوریتم‌های پیچیده و قدرتمندترین آنتن‌ها سیگنال‌های GPS را از ماهواره‌ها در هر نقطه‌ از کره زمین دریافت می‌کنند و بدون نیاز به اینترنت مکان را موقعیت‌یابی می‌کنند. بهترین جی پی اس خودرو قدرت مکان‌یابی بالایی دارد و سریع‌تر اطلاعات را نشان می‌دهد.

تفاوت دستگاه جی‌پی‌اس و ردیاب خودرو

دستگاه جی پی اس خودرو و ردیاب خودرو یکی نیستند و با یکدیگر تفاوت دارند. جی‌پی‌اس درون خودرو نصب می‌شود و با اتصال به سرورهای از قبل تعریف شده، مکان وسیله نقلیه را برای صاحب خودرو ارسال می کند. این دستگاه‌ها در واقع موقعیت مکانی وسایل نقلیه را برای مالک ارسال می کنند. ردیاب‌ها بسته به نوع انتخابی درون یا بیرون از خودرو نصب می شوند و موقعیت مکانی خودرو را مشخص می کنند؛ اما باید توجه داشت، ردیاب قابلیت‌های گسترده‌تری نسبت به جی‌پی‌اس داشته و در بهبود الگوهای رفتاری رانندگی، کاهش مصرف سوخت و کاهش تصادفات نقش مؤثری دارد. از دیگر قابلیت‌های ردیاب خودرو می‌توان به کنترل خودرو از راه دور، بازیابی خودرو پس از سرقت، ارسال هشدار در صورت تجاوز از سرعت یا محدوده مجاز رانندگی و شنود داخل کابین ماشین اشاره کرد.

انواع جی پی اس خودروانواع جی پی اس خودرو

در دنیای پیشرفته امروزی تکنولوژی جی‌پی‌اس GPS به‌صورت گسترده در صنعت خودرو مورداستفاده قرار می‌گیرد. جی‌پی‌اس یک سیستم موقعیت‌یابی است که بدون وجود یک دستگاه امکان موقعیت‌یابی با آن وجود نخواهد داشت. دستگاه جی‌پی‌اس این مشکل را بر طرف کرده و با دریافت سیگنال‌ از ماهواره‌ها موقعیت مکانی را در هر نقطه‌ای از کره زمین که هستند بدون نیاز به اتصال به اینترنت نشان می‌دهد. دستگاه جی‌پی‌اس در انواع و اندازه‌های مختلف متناسب با نیازها طراحی شده‌ است. بهترین جی پی اس خودرو با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها نقطه‌یابی، جهت‌یابی، ثبت موقعیت مکانی و مسیریابی را انجام می‌دهد. انواع جی‌پی‌اس عبارت‌اند از:

  • جی‌پی‌اس دستی: افرادی که به مکان‌یابی دقیق در طبیعت نیاز دارند؛ مانند کوهنوردان، نظامیان، نقشه‌برداران از دستگاه ‌ GPS دستی استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها دارای آنتن‌های قوی و نمایشگر هستند و امکان ثبت نقاط و اندازه‌گیری مساحت دارند.
  • جی‌پی‌اس مچی: این دستگاه با اندازه کوچک‌تر و ظاهری زیبا، اطلاعات موقعیتی را به کاربر ارائه می‌دهد. امکان مسیریابی و جهت‌یابی را برای‌ ورزشکاران و علاقه‌مندان به فعالیت‌های طبیعت‌گردی فراهم می‌کند.
  • جی‌پی‌اس خودرو: این دستگاه از انواع جی پی اس خودرو است که به‌عنوان ترکر روی ماشین نصب می‌شود و به رانندگان امکان موقعیت‌یابی دقیق را می‌دهد.

بهترین جی پی اس خودرو چگونه است؟

برای انتخاب بین انواع جی پی اس خودرو باید به مزایای هر کدام توجه کرد. جی پی اس خودرو با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و آخرین تکنولوژی موجب بهبود چشمگیر تجربه‌ سفر درون‌شهری و برون‌شهری می‌شود. برند شرکت تولیدکننده، کیفیت و دقت موقعیت‌یابی در قیمت جی‌پی‌اس مؤثر است. بهترین جی پی اس خودرو دارای شرایط زیر است:

  • گارانتی و پشتیبانی: داشتن گارانتی و پشتیبانی از مهم‌ترین فاکتورهای بهترین جی‌ پی اس خودرو است. داشتن گارانتی معتبر تضمین‌کننده ایرادات و اشکالات احتمالی بوده و مشتری با خیال آسوده خرید می‌کند.
  • اعتبار شرکت تولیدکننده: برند در خرید یک جی‌پی‌اس بسیار مؤثر است. داشتن قدمت و اعتبار در تولید و سابقه خوب در بین مصرف‌کنندگان، دستگاه تولید شده را به یک برند شناخته شده تبدیل می‌کند که افراد با اطمینان بیشتری اقدام به خرید می‌کنند.
  • کیفیت ساخت در بهترین جی پی اس خودرو: کیفیت ساخت و دقت عملکرد در دستگاه جی‌پی‌اس از اهمیت بالایی برخوردار است. دستگاه فاقد این فاکتورها در شرایط حساس عملکرد مناسبی نشان نمی‌دهد و مسیر را به‌درستی نشان نمی‌دهد.

جمع‌بندی

جی‌پی‌اس یک سیستم موقعیت‌یابی جهانی به کمک ماهواره‌ها در اطراف زمین است. دستگاه جی‌پی‌اس اطلاعات مکانی و زمانی ارسال شده از این ماهواره‌ها را دریافت و به نمایش می‌گذارد. دستگاه جی پی اس خودرو و ردیاب کلیه اطلاعات مکانی خودرو را در اختیار صاحب آن می‌گذارند؛ حتی اگر خودرو در جایی دورتر باشد. انواع جی پی اس خودرو باکیفیت و دقت‌های متفاوتی در بازار موجود است که هرچه دقت موقعیت‌یابی بالاتر باشد جی‌پی‌اس نیز گران‌تر می‌شود. این دستگاه با مسیریابی به یاری رانندگان آمده و با در اختیار گذاشتن اطلاعات مسیر مقصد باعث بهبود رانندگی شده است.

بهترین جی پی اس خودرو دارای کیفیت زیاد و دقت بالا در موقعیت‌یابی است که با داشتن گارانتی هر گونه اختلال در آن ضمانت می‌شود. نمایندگی تلتونیکا یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه ردیاب خودرو و جی‌پی‌اس خودرو است که پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین دستگاه‌ها را ارائه می‌دهد. این شرکت با ارتقا بخش تجهیزات ردیابی خودرو در تلاش برای افزایش امنیت، بهبود هزینه‌ها و کنترل تعمیرات است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

پیام بگذارید