کنترل خودرو اجاره ای با ردیاب تلتونیکا مدل FMB130

کنترل خودرو اجاره ای با ردیاب تلتونیکا مدل FMB130 324 324 تلاش توسعه نیک آریا

 چطور می توان خودرو اجاره ای را توسط ردیاب خودرو کنترل نمود

معرفی

اخیراً، ما شاهد توسعه خدمات اجاره خودرو که توسط اشخاص، شرکت ها و موسسات عمومی استفاده می شود، هستیم. این گروه مشتریان، حتی اگر متفاوت باشند، همه به دنبال استفاده راحت و کارآمد از وسایل نقلیه هستند. دلایل استفاده از چنین خدماتی شامل بهینه سازی ناوگان، راحتی، نیاز فوری به وسیله نقلیه، سفرهای کاری، سفرهای خارج از کشور و غیره است.

همچنین مواردی مانند بیمه اتومبیل، تعویض لاستیک، تعمیر و نگهداری یا شستشوی اتومبیل برای مشتریان بسیار پر اهمیت است.

برای ارائه خدمات اشتراک خودرو، باید بتوانید قفل شدن و باز شدن درب خودرو را از راه دور کنترل کنید. به همین خاطر نیاز به راه حلی وجود دارد که شامل سازگاری سخت افزار، سیستم عامل و نرم افزار باشد.این سیستم باید بی عیب و نقص کار کند زیرا ایمنی خودرو و راحتی مشتری به آن بستگی دارد. علاوه بر این، مدیریت هر اتومبیل به کد متفاوتی نیاز دارد، بنابراین پایگاه داده باید بزرگ باشد و به طور مداوم به روز شود تا شامل مدل های جدید اتومبیل باشد.

راه حل اجاره دادن خودرو

چه راه حل و راهکاری برای اجاره دادن خودرو وجود دارد؟

تلتونیکا یک راه حل ساده دارد:

ردیاب خودرو FMB130 و آداپتور CAN-CONTROL

این آداپتور امکان کنترل دربهای اتومبیل را به شما می دهد و با بسیاری از محصولات ما کار می کند، لیست این ردیاب ها را در انتهای این مقاله قرار می دهیم.

هنگامی که آداپتور به CAN BUS متصل می شود، امکان اسکن بیش از 300 پارامتر از جمله کنترل قفل مرکزی خودرو، بسته بودن پنجره ها، روشن / خاموش شدن چراغ ها و باز شدن صندوق را فراهم می کند. همچنین، شما می توانید درب ها، ترمز دستی و وضعیت نور را بررسی نمایید.

داده هایی که می توانند در زمان واقعی دریافت شوند شامل دور موتور، سرعت متحرک،اطلاعات مربوط به وضعیت سطح فعلی سوخت و پارامترهای مهم دیگر به شما در تشخیص وضعیت خودرو کمک می نماید.

در اتومبیل های برقی پارامترهای دیگری جهت نظارت بر میزان باتری، وضعیت شارژ، وضعیت کابل شارژ و میزان مسافتی که ماشین با میزان شارژ فعلی باتری  می تواند طی کند، پشتیبانی می شود.

در حال حاضر تلتونیکا بیش از 1300 اتومبیل را پشتیبانی مینماید و این لیست به طور مداوم به روز می شود تا با مدل های جدید و محبوب اتومبیل ها مطابقت داشته باشد.

در سرویس های اجاره اتومبیل، اکثر قریب به اتفاق ناوگان متشکل از اتومبیل های جدید است که بیش از 3 سال قدمت ندارند.این بدان معنی است که موتورهای آنها از فن آوری های جدید پشتیبانی می کنند و میزان آلایندگی کمتری را در جو تولید مینماید، بنابراین ما یک راه حل سازگار با محیط زیست ارائه داده ایم.

فواید استفاده از دستگاه FMB130  چیست؟

پیکربندی آسان دستگاه ها

علاوه بر اینکه میتوانید دستگاه در محل شرکت از طریق نرم افزار مربوطه تنظیم نمایید، میتوانید با استفاده از سرویس FOTA تحت به راحتی و با سرعت وب فریمور و تنظیمات دستگاه خود را از راه دور به روز رسانی نمایید. در این صورت نیاز به حضور در محل خودرو و اتصال دستگاه از طریق کابل به کامپیوتر جهت اعمال تغییرات وجود ندارد.

لیست گسترده ای از اتومبیل های پشتیبانی شده

بیش از 1300 وسیله نقلیه از محبوب ترین مدل ها گرفته تا اتومبیل های برقی، پشتیبانی می شوند.

خواندن  CAN DATA

دسترسی به پارامترهای مختلف مربوط به وضعیت خودرو و آنالیز موارد مصرف آن به طور مثال داده هایی که برای ارائه کیفیت خدمات بسیار مفید هستند.

چرا تلتونیکا؟

راه حل خدمات خودرو اجاره ای توسط شرکت Teltonika در تعدادی از پروژه ها اجرا شده است. علاوه بر این، با تکیه بر بازخوردیی که میگیریم، ما همچنان به بهبود و گسترش بیشتر دستگاه های خود ادامه می دهیم.

ما بر اساس شعار ‘راهی ساده به اینترنت اشیا ’’ ، ابزارهای کاربردی برای پیکربندی آسان  قابلیت های مورد نیاز و راه حل FOTA WEB برای به روزرسانی سیستم عامل تجهیزات از راه دور را ارائه می دهیم.

محصولات پیشنهادی

FMC125/130/640, FMM125/130/640, FMU125/130, FMB122/125/110/120/130/640

#منبع

FMB130