نظارت بر ویزیتورها و پرسنل تنها و دورکار شرکت ها

نظارت بر ویزیتورها و پرسنل تنها و دورکار شرکت ها 2560 2560 تلاش توسعه نیک آریا

نظارت بر ویزیتورها و پرسنل دورکار شرکت ها

کار کردن گروهی در یک محیطی که پرسنل و نیروهای کار در کنار یکدیگر قرار دارند موهبتی است که همگان از آن برخوردار نیستند، در بسیاری از مشاغل افراد تمامی یا بخشی از ساعات کاری را مجبور به فعالیت به صورت تنها هستند. گاهی تنها بودن برای انجام این فعالیت ها اجتناب ناپذیر است اما نگرانی هایی زیادی هم برای تنها کار کردن وجود دارد، مانند بروز حادثه جسمی و فیزیکی برای افراد مانند زمین خوردن ها، صدمات فیزیکی و یا موضوعاتی از قبیل سکته های قلبی و عدم اطلاع به موقع دیگران، یکی دیگر از خطرات تهدید کننده حملاتی است که ممکن است از سمت سارقان و خلافکاران و یا حیوانات وحشی انجام پذیرد. در کنار این مسائلی که مستقیما امنیت و سلامتی افراد را تهدید می کند باید در نظر داشت بسیاری از صاحبان مشاغل مشتاق آن هستند که بتوانند بر عملکرد و نحوه فعالیت پرسنل و کارکنان خود نظارت کنند و اطلاعات بیشتری برای بهینه کردن فعالیت ها در سازمان خود در دست داشته باشند .

تلتونیکا برای این مساله یک راهکار دارد و آن استفاده از ردیاب های شخصی یا ردیاب پرسنلی است. به طور کلی بهترین مورد استفاده از ردیاب شخصی پایش نیرو­های کار مخصوصا کارمندان دورکار، نظارت بر ویزیتورها و نیروهای امنیتی انبارها و مراکز خرید است. این پایش به این منظور صورت می­گیرد که بصورت لحظه­ ای در جریان موقعیت مکانی و اطلاعات کلی کارمندان قرار بگیرید و در مواقع اضطراری از سمت آن­ها هشدارهای لازم را دریافت کنید.

نظارت بر ویزیتورها و پرسنل دورکار شرکت ها

شکل 1: توپولوژی راهکار نظارت بر کارمندان

 

علاوه بر این، ردیاب شخصی مدل  TMT250  با اطلاعاتی که از کارمندان می­ گیرد امکان محاسبه میزان کارکرد و داده­ های مربوط به حضور و غیاب او را فراهم می­ کند که با پردازش این اطلاعات می­ توانید هر خروجی مورد نظر را از پلتفرم مربوطه دریافت کنید.

به عنوان مثال برای نظارت بر ویزیتورها که شروع و پایان کار آنها در محیط خارج از دفتر شرکت انجام می شود تنها کافی است ردیاب شخصی در ابتدای روز و شروع ساعت کاری روشن و بعد از پایان ساعت کاری خاموش شود. استفاده از این راهکار منجر به برنامه ریزی آسان و سریع برای کارکنان و در نهایت افزایش بهره وری آنان می ­شود.

علاوه بر این، کارمندان شما همیشه می‌توانند در هر موقعیت اضطراری با فشردن دکمه برنامه­ ریزی شده روی بدنه ردیاب شخصی یا ردیاب پرسنلی با شما ارتباط برقرار کنند. عملکرد   Man down  ردیاب شخصی   TMT250 نیز هرگونه تغییر زاویه که نشان دهنده افتادن فرد باشد را تشخیص می‌دهد و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن جهت بررسی مشکل اقدام نمایید و از اتلاف وقت و بروز خطرات احتمالی و دعاوی حقوقی جلوگیری کنید.

محصول ویژه برای این راهکار: TMT250

محصول پیشنهادی برای این راهکار: GH5200