چگونه ردیاب پرسنلی تلتونیکا به کمک کارکنانی که تنها کار می کنند می آید

چگونه ردیاب پرسنلی تلتونیکا به کمک کارکنانی که تنها کار می کنند می آید 2560 2560 تلاش توسعه نیک آریا

ردیاب شخصی تلتونیکا جهت کمک به کارکنان تنها

برای اینکه که با اهمیت عملکرد ردیاب پرسنلی آشنا شوید تصور کنید که یک شبکه برق را اداره می کنید و در یک روز معمولی شما از کارمند تان می خواهید که برای تعمیر کابل های برق خراب به یک محل دور افتاده برود او تقریبا کارش را تمام می کند اما لغزنده بودن زمین باعث می شود بیافتد و بیهوش شود و روز بعد شما از او خبری ندارید و شروع می کنید به زنگ زدن به او اما هیچ پاسخی دریافت نمی کنید و بعد ازین که از طرف خانواده و همسالان او نیز خبری دریافت نمی کنید شما شخصی را به دنبال او  میفرستید اما دیگر دیر شده است . چنین اتفاقاتی هنگامی که کارفرمایان سلامت و ایمنی افرادی که بصورت تنها کار می کنند را تضمین نمی کنند ممکن است روی دهد. راهکار های پرسنلی برای نجات افراد از پیامد های سخت امر ضروریست.

چالش

طبق آخرین گزارش از دیدگاه برگ (Berg) تقریبا 53 میلیون کارگران تنها در کشورهای انگلستان، اتحادیه اروپا، کانادا و ایالات متحده وجود دارد. چندین دهه است که قوانین حمایت از کارگران تنها به قوانین کشورهایی مانند فرانسه ، اسپانیا ، کانادا و آلمان راه یافته است. با این حال به نظر می رسد که حفاظت به عنوان یک مسئله ی خیلی حساس باقی مانده  است.

انواع مختلف کارکنان تنها با محیط های کاری چالش برانگیز خاصی روبرو هستند. مهندسین ناظر، کارکنان مراقبت، فروشنده های خانه به خانه، مددکاران اجتماعی همه در معرض خطرات محیطی مانند سرقت، تعرض یا خشونت ازسوی مردم هستند. همانطور که توسط اداره آمار بررسی جنایی بریتانیا اعلام شده است تنها در کشور انگلستان روزانه 150 کارگر مورد حمله قرار می گیرند.

 گذشته از همه این ها عواقب عمومی مالی، قانونی، صدمات، تلفات و … می تواند  برای کارفرما غیرقابل تحمل باشد. به عنوان مثال در سال 2017 شورای شهر برنت به دلیل حمله مادر یک کودک آسیب پذیر به دو مددکار اجتماعی که برای بررسی ایمنی کودک به خانه او مراجعه می کردند ، 100 هزار پوند جریمه شد. یک سال قبل تر از آن یک شرکت تولیدی در Hemel Hapstead  پس از آنکه یک کارگر هنگام کار به تنهایی در اثر سقوط ماشین آلات کشته شد ، یک میلیون پوند جریمه شد. رویداد چنین رخدادهایی هزینه های سنگینی را بر شرکت هایی که کارگران تنها دارند تحمیل می کند. یکی از راه های حمایت گری از چنین کارکنانی نظارت از راه دور است که با استفاده از ردیاب پرسنلی می تواند قابل حصول باشد.

کارکنان تنها معمولا در مناطقی کار می کنند که آنتن GPS  در آن ناحیه به سختی در دسترس است یا داخل ساختمان های چندین طبقه کار می کنند، به این معنی که در آن منطقه تشخیص دقیق محل یک شخص دشوار است.

خوشبختانه تلتونیکا راهکار آماده ای برای کمک به شرکت ها جهت محافظت از کارکنان تنها را دارد و این راهکار بهره بردن از ردیاب پرسنلی GH5200 با عملکرد نوین و هشدار اضطراری هوشمند است.

راهکار

ردیاب پرسنلی GH5200 ما می تواند به عنوان کارت شناسایی پرسنلی استفاده شود که امکان می دهد کارکنان به صورت مجزا ازین دستگاه استفاده کنند باید گفت در نگاه اول نمی توان تشخیص داد که ردیاب پرسنلی GH5200 چیزی متفاوت تر از نگهدارنده کارت شناسایی است.

فرض کنید که کارمند شما قرار است وارد مکان خطرناک و پرریسک شود. زمانی که وی از عملگر هشدار اضطراری (Amber Alert) استفاده می کند  مکان دقیق و زمان فعالیت خود را به صورت صوتی ضبط می کند. پیام صوتی ضبط شده هنگامی که دکمه هشدار فشرده شود یا تایمر متوقف شود توسط مرکز تماس اضطراری بازخوانی می شود. با کمک ردیاب پرسنلی GH5200  و عملکرد AMBER ALERT  شرکتها قادر خواهند بود محل دقیق کارکنان را تعیین کرده و در لحظات مهم به آنها کمک کنند. همچنین دکمه هشدار برای کارکنانی که در محل کار خود مورد حمله، تعرض یا خشونت قرار می گیرد نیز کاربرد دارد.

 علاوه براین ردیاب شخصی GH5200  دارای چندین عملکرد دیگر است که باعث می شود کارگران تنها امنیت بیشتری داشته باشند. شناسایی سقوط ناگهانی و عدم حرکت نیز توسط این دستگاه انجام می شود و هشدار لازم را می تواند به مرکز اورژانس ارسال می کند. ارتباط صوتی دو طرفه اجازه می دهد که پیام فوری برای کارگری که دچار مشکل است به راحتی منتقل شود. ردیاب پرسنلی GH5200 دارای حالت های عادی و بلندگو برای انتقال صدا می باشد شما می توانید با فشردن دکمه حالت را تغییر دهید یا آن را در تنظیمات تنظیم کنید.

مزایای دیگر:

  • امکان برقراری تماس یا ارسال پیامک تا 5 نفر در صورت بروز یک رویداد. فرد قادر به ارسال پیام یا تماس با حداکثر پنج مخاطب در لیست اضطراری است که این موضوع سطح ایمنی را افزایش می دهد.
  • ردیاب شخصی GH5200 از سیستم ابری FOTA تلتونیکا (Firmware Over the Air) برای به روز رسانی سیستم عامل و انجام پیکربندی پشتیبانی می کند. پیکربندی و مدیریت تعداد زیادی دستگاه ها از طریق این سیستم به راحتی و از راه دور انجام می پذیرد.
  • پیکربندی ردیاب پرسنلی GH5200 را می توان توسط کانفیگوریتورهای قابل تنظیم تلتونیکا انجام داد، بنابراین شرکت های ارائه دهنده راهکار می توانند قوانین کشورهای مختلف را رعایت کنند.
  • مدیریت و استفاده آسان، این دستگاه دارای پنج دکمه قابل تنظیم است. ، می توان آن را روی گردن یا کمربند پوشید.  پیکربندی هوشمند و رابط کاربر پسند به تجربه استفاده مناسب کمک می کند.
  • موقعیت یابی با دقت بسیار بالا، دستگاه ما مانند یک ساعت سوئیسی با دقت بالا اقدام به موقعیت یابی می کند ، وضوح وضعیت عناصر I/O و نظارت سریع بر حوادث اضطراری از مشخصه های این ردیاب شخصی است.

ردیاب شخصی تلتونیکا جهت کمک به کارکنان تنهاچرا تلتونیکا

با راهکار ما و استفاده از ریاب پرسنلی ارزشمندترین منبع خود یعنی کارکنان سازمان را ایمن نگه دارید. بیش از 15 سال تجربه در ارائه راهکار های ردیابی و ایمنی،  اعتماد طولانی مدت شرکا و توسعه سریع ، تلتونیکا را به یک رهبر قوی در بازار اینترنت اشیا تبدیل کرده است و ما قصد داریم آنرا در بالاترین سطح نگهداریم ما برای هر مشتری ارزش قائل هستیم تنها کافیست برای ما پیام بگذارید تا دلیل آن را متوجه شوید.

برای دیدن ویدئو های بیشتر در باره تلتونیکا، محصولات و راهکار ها اینجا را کلیک کنید.