استفاده از ردیاب موتور برقی و اسکوتر برقی در خدمات تحویل غذا

استفاده از ردیاب موتور برقی و اسکوتر برقی در خدمات تحویل غذا 2560 2560 تلاش توسعه نیک آریا

ردیاب اسکوتر برقی برای خدمات تحویل غذادر زمان همه گیری جهانی بسیاری از مشاغل مجبور شده اند روال کاری خود را تغییر داده و خود را با نیازهای مشتریان تطبیق دهند. یکی از صنایع مورد توجه خدمات تحویل غذاست که به تعداد زیاد از موتور برقی و اسکوتر برقی استفاده می کنند، از آنجا که افزایش تقاضا مستلزم تصمیمات هوشمندانه ای برای ادامه فعالیت کسب و کار است در این راستا زمان مهم شده و به همین خاطر ما با استفاده از ردیاب موتور برقی و ردیاب اسکوتر برقی یک راهکار با کیفیت ارائه داده ایم.

چالش

با توجه به اینکه پرداختهای الکترونیکی و خدمات آنلاین در سالهای اخیر معمول تر و ساده تر شده است ، منصفانه خواهد بود اگر بگوییم تجارت الکترونیکی و خدمات تحویل غذا نیز در زندگی روزانه مدرن ما بیش از پیش شده است. نظر به گزارش استاتیسا (Statista) درآمد جهانی خدمات تحویل غذا در سراسر جهان در سال 2020 حدود 136،4 میلیارد دلار  پیش بینی شد که نسبت به سال 2019،  21 درصد افزایش یافته است. انتظار می رود صنعت تحویل غذا در سال 2024 با درآمد خیره کننده 182.3 میلیارد دلار در سراسر جهان رشد فزاینده ای باشد در حالی که ظهور پدیده پیش بینی نشده ای مانند همه گیری کرونا به جریان رشد خدمات تحویل غذا کمک کرده است.

با در نظر گرفتن رشد فزاینده کاربران زمان در ارائه این خدمات اهمیت ویژه ای پیدا می کند. موتورسیکلت ها برقی یکی از معمول ترین روش های جا به جایی در چرخه تحویل غذا می باشند. تلتونیکا یک راهکار مطمئن و مفید برای پیگیری و بهینه سازی گردش کار ناوگان را به شما ارائه می دهد.

 

راهکار

افرادی که دارنده و مدیر ناوگان می باشند علاقه دارند که وسایل حمل و نقلی خود را به صورت بهینه استفاده کنند و از امنیت آنها مطمئن باشند. ردیاب موتور برقی و اسکوتر برقی تلتونیکا (TFT100) تمامی نیاز های لازم برای پایش دقیق، اتصال به سایر تجهیزات و نظارت بر تعمیر و نگهداری را فراهم می نماید.

نحوه عملکرد این ردیاب اسکوتر برقی چگونه است؟

فرض کنید کارمند شما سفارشی از مشتری دریافت کرده است و او برای روشن کردن موتور خود از یک ایمبولایزر استفاده می کند. سفر آغاز می شود و ردیاب کوچک ما ، که به راحتی روی اسکوتر برقی یا موتور برقی نصب شده است و اطلاعات را به نرم افزار در رایانه یا تلفن شما منتقل می کند. اطلاعات شامل فاصله سفر، موقعیت دقیق، پیچ و تاب های جغرافیایی، و زمان روشن بودن می باشد.

آنتن های ما با قابلیت بالای GNSS/GSM و فلش مموری داخلی اجازه نمی دهد که هیچ اطلاعاتی از دید شما خارج باشد بنابراین شما از یک نظارت خوب بهره مند خواهید بود.

ردیاب موتور برقی تلتونیکا کاربردی برای استفاده در خدمات تحویل غذا 

فواید:

  • احراز هویت آسان راننده، ما ویژگی اساسی iButton را پیاده سازی کرده ایم که در آن راننده وسیله نقلیه احراز هویت می شود. بدون شناسه iButton هیچ کسی قادر به روشن کردن وسیله نقلیه نخواهد بود. همچنین تعریف حصار جغرافیایی این توانایی را به شما می دهد که بدانید وسیله نقلیه ای که راننده آن احراز هویت نشده چه زمانی محدوده مورد نظر شما را ترک کرده است. ازینرو شما همواره می دانید که چه کسی در حال رانندگی است.
  • ایمنی در اولویت است، شما اعلان های مربوط به سناریوهای مختلف را درجا دریافت خواهید کرد مانند سرعت زیاد، وقوع تصادف، خروج یا ورود به حصار جغرافیایی. همزمان این دستگاه می تواند با حالت خواب هوشمند و باتری داخلی لیتیوم یونی با ظرفیت بالا ، در مصرف برق صرفه جویی کند.
  • گرد و غبار زابل یا رشت بارانی، شما می توانید از ردیاب موتور برقی ما در هر کجا که هستید استفاده کنید، از آنجا که این ردیاب دارای گواهینامه IP67 است در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین سنسور دمای بلوتوثی و 1Wire ما تضمین می کند که غذا در دمای مناسب و با کیفیت بالا تحویل داده می شود.
  • ایجاد تنوع با توجه به نیازهای شما، دستگاه ما از پروتکل های ارتباطی CAN, RS232, RS485, UART بر اساس نیاز شما پشتیبانی می نماید.
  • محدوده ولتاژ ورودی گسترده. نیازی نیست نگران ادغام این دستگاه باشید چون ولتاژ 10 تا 97 ولت توسط این دستگاه پشتیبانی می گردد.

چرا تجهیزات تلتونیکا؟

ما به راهکار ها و محصولات خود اطمینان داریم. ردیاب موتور برقی یکی دیگر از محصولات پیشرفته است که ممکن است در زمینه های متعددی مورد بهره برداری قرار گیرد از جمله صنعت تحویل غذا که این ردیاب برای آن کاملاً مناسب است. از ردیاب دارایی گرفته تا ردیاب شخصی – ما تجربه گسترده ای در ارائه خدمات اینترنت اشیا داریم و مشتریان ما می دانند که می توانند به ما اعتماد کنند. تیم حرفه ای ما در هر زمان که نیاز داشته باشید آماده کمک به شما خواهد بود.

برای دیدن ویدئوهای بیشتر از تلتونیکا به آپارات تلاش توسعه نیک آریا مراجعه کنید.