نظارت وردیابی خودرو خانواده با ردیاب جی پی اس دیاگی

نظارت وردیابی خودرو خانواده با ردیاب جی پی اس دیاگی 2560 2560 تلاش توسعه نیک آریا

ردیاب خانوادهمقدمه

بازار خودرو های شخصی و وسایل نقلیه خانوادگی بازاری بزرگ است که سالانه در حال رشد است بنابراین همیشه خواست برای رانندگی مسئولانه و ایمن، آگاهی از رفتار راننده، بهینه سازی مصرف سوخت، تعمیر و نگهداری به موقع، کاهش خطر سرقت خودرو با استفاده از جدیدترین فناوری ها وجود داشته است. ما اینجا در تلتونیکا  با استفاده از راهکارهای پیشرفته و عملی، مدیریت از راه دور و راهکارهای پیام رسانی نیازهای این بازار را برآورده می کنیم.

چالش

ردیاب ها تنوع چشمگیری دارند که انواع راهکارها برای کمک به سازمان ها جهت مدیریت ناوگان را ارائه می دهند این راهکارها موضوعاتی مانند بهینه سازی مسیر، کاهش مصرف سوخت ، جلوگیری از سرقت، پایش سرعت، برنامه ریزی تعمیر و نگهداری خودرو، راهکارهای هوشمندانه جهت حفاظت از محیط زیست و بسیاری از راهکارهای ویژه و پیشرفته را شامل می شود.

اما در مورد ماشین های مسافر بری شخصی، ماشین های شاسی بلند، خودرو خانواده و خودروهای کمپینگ چطور؟ به گزارش استاتیستا تنها در سال 2019 حدود 56 میلیون ماشین مسافر بری در سراسر جهان تولید شد. پیش بینی می شود که درآمد این بخش از بازار در سال 2021 به بیش از 1633 میلیارد دلار آمریکا برسد. بازار خودروهای B2C گسترده و رو به رشد است این موضوع چالش ها و خواسته های خاص خود را دارد که فرصتی عالی برای پروژه های سودآورو مرتبط با اینترنت اشیا را نیز ایجاد می کند.

بدون شک مانند هرکدام از مدیران ناوگان یا صاحبان مشاغل، راننده های ماشین های شخصی وخانوادگی نیز علاقمند به نظارت بر وضعیت خودرو، ردیابی مکان، نگهداری خودرو در یک وضعیت مناسب و نگهداری اعضای خانواده و ماشین در حالت ایمن تا اندازه ممکن هستند. جلوگیری از حوادث ترافیکی، به حداقل رسانیدن هزینه های جاری، هزینه بیمه و ایمنی خودروهای سواری از نگرانی های دارندگان خودرو است.

 تعداد زیادی از دزدگیرها و سیستم های هشدار دهنده معمولی در هر بودجه و سلیقه ای در سراسر اینترنت یا در فروشگاه های تخصصی وجود دارد یکی از مشکلات موجود در این قسمت  آگاهی سارقان حرفه ای خودرو در مورد چگونه از کار انداختن سیستم امنیتی ماشین های معمولی است این خودرو ها متکی بر افراد هستند و سوال این است که آیا با شنیدن صدای دزدگیر دارنده خودرو متوجه آن می شود یا نه؟  متاسفانه همانطور که انتظارمیرود این سیستم به صورت موثرعمل نمی کند. برای مقابله با این چالش ها ، برای برآورده کردن خواست بازار B2C و کمک به صاحبان خودروهای شخصی تلتونیکا یک راهکار کاربردی امروزی را با استفاده از ردیاب دیاگی GPS OBD معرفی کرده است.

راهکار

تشخیص اینکه جی پی اس ماشینی که برای شما دقیق و اقتصادی، کوچک و سبک وزن، دارای مجموعه کافی از پارامترها و ویژگی های ردیابی و آسان نصب باشد هیچ چیزی پیچیده ای نیست. در این رابطه تلتونیکا با استفاده از آخرین قطعات الکترونیکی ردیاب دیاگی فوق العاده کوچک FMB003 را معرفی کرده است این ردیاب خودرو یک وسیله نقلیه همراه با  آپشن PLUG/PLAY  مجهز به ابزار OBD است و اجازه خواندن پارامترهایOEM  ، کیلومتر شمار واقعی و داده های سطح سوخت واقعی را دارد، هم اکنون به چگونگی کارکرد این ردیاب می پردازیم.

ردیاب دیاگی FMB003 مکان خودرو را از طریق سیستم موقعیت یاب جهانی (GNSS) در زمان واقعی ردیابی می کند. دستگاه مجموعه داده های سیستم موقعیت یاب جهانی را  همراه با جزییات مکان از طریق شبکه مخابراتیGSM  به سرور برای تحلیل ارسال می نماید. داده های دریافت شده می تواند از طریق کامپیوتر شخصی ، لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند و یا با استفاده از نرم افزار اختصاصی و یا ابزار های موبایلی و یا هردو نظارت شود. اگر موضوع غیر معمولی در وسایل نقلیه اتفاق بیافتد راننده، صاحب ماشین و یا شخص مسئول بلافاصله اعلان دریافت می کند. دریافت اعلانات ، به شما امکان می دهد اقدام مناسب را به موقع انجام دهید – برای مثال از طریق پنجره ماشین را نگاه کرده و بررسی کنیدبه محل پارک خودرو مراجعه کنید و در صورت لزوم مداخله نمایید، یا مثلا می توانید با اعضای خانواده، پلیس یا مقامات مربوطه، دفتر بیمه، شرکت تعمیر خودرو و یا سایرین تماس بگیرید.

به لطف این ردیاب دیاگی تلتونیکا صاحب خودرو می تواند بدون زحمت اعلان های مربوط را فورا دریافت کرده و از وضعیت خودرو مطلع شود و به طور شبانه روزی خودرو را در هر نقطه ای از جهان نظارت کند. بطور مثال مکان فعلی، جزئیات و تاریخ سفر، تشخیص رفتار رانندگی، سرعت بیش از حد، تخلیه سریع و غیر معمول باتری، داده های مصرف سوخت، روشن شدن موتور خودرو، حرکت خودرو به خارج از منطقه جغرافیایی مشخص شده، جمینگ ردیاب، تشخیص ارتعاشات مشکوک و حمل با جرثقیل، کد های تشخیص عیوب و غیره با استفاده از این ردیاب قابل شناسایی است.

 نتیجه استفاده از این ردیاب دیاگی فوق العاده است این ردیاب خودرو بسیاری از چیزها را بهبود بخشیده است از جمله آگاهی از وضعیت رانندگی اعضای خانواده مانند زنان باردار و نوجوانان ،محل تقریبی خودرو ، امنیت ماشین، وضعیت کارکردی خودرو  به دلیل تعمیرات به موقع، کاهش هزینه بیمه و بسیاری از موارد دیگر. استفاده از این ردیاب نگرانی های شما را مطمئنا کمتر خواهد کرد و یک خواب راحت را برایتان به ارمغان می آورد.

راهکار استفاده از ردیاب دیاگی برای خودرو خانوادگی

فواید

ردیابی و پایش پیشرفته مسیر: اجازه پایش مسیر با توجه به تاریخ ، فاصله، زمان، ساعت و مقاصدی که ماشین در گذشته طی کرده است، بدون حدس و استدلال و فقط با حقایق.

تشخیص رانندگی خطرآفرین، پاسخ دهی و آگاهی : مطمئن باشید که رفتار راننده همیشه تحت نظارت بوده یک ماشین صحیح و ایمن رانندگی کرده و از تصادفات ، جریمه های رانندگی ، جراحات ، هزینه های سربار و هزینه های گزاف بیمه جلوگیری می شود.

اعلان های امنیتی شبانه روزی در هر زمان و هر مکان: سیستم ردیاب هوشمندانه تر و به روزتر نسبت به فناوری قدیمی دزدگیرها است، علاوه بر این با استفاده از ردیاب خودرو هشدارهای لازم برای راننده و یا مالک خودرو ارسال می گردد.

تعمیر و نگهداری خودرو و پایش وضعیت آن برای جلوگیری از خرابی: ردیاب های تلتونیکا بطور مداوم سیستم برقی و موتور وسایل نقلیه را زیر نظر دارد و بلافاصله هشدار وضعیت خودرو را ارسال می کند و دیگر بابت موارد ناخواسته غافلگیر نخواهد کرد.

به شیوه خود انجام بده : از طریق کامپیوتر شخصی،لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت ویا همه آنها اعلانات می تواند ارسال شود و داده ها می توانند پایش گردند . کنترا و نظارت ماشین خودتان با خودتان است.

چرا تلتونیکا

ما نه تنها ردیاب های دیاگی فوق العاده کوچک نسل سوم OBD GPS را با آخرین نسل قطعات الکترونیکی ارائه می دهیم بلکه با فراهم آوری راهکارهای امنیتی به منظور ردیابی خودکار ، نظارت ، پیام رسانی و گزینه های مدیریتی برای محافظت از موتور مهمترین نیازهایی که در حال حاضر در بازار ردیابی خودرو وجود دارد را برآورده کرده ایم. انتخاب تلتونیکا یک انتخاب عالی برای طیف گسترده ای از موارد استفاده در بخش بازار B2C و فراتر از آن است. تلتونیکا مکان مناسبی برای به دست آوردن همه چیزهایی است که برای موفقیت نیاز دارید. انواع مختلف ردیاب های خودرو ، لوازم جانبی و راهکار ها برای هر مورد استفاده ای که در زمینه ردیابی خودرو قابل تصورباشد توسط تلتونیکا ارائه می شود. بیش از 23 سال تخصص و رویکرد نوآورانه ، دانش گسترده بازار جهانی ، کیفیت بالای محصول ، امکانات پیشرفته تولید با خطوط مونتاژ رباتیک خودکار و پشتیبانی از مشتری، انتظارات شما را برآورده کرده و به ما مزیت رقابتی می دهد و تلتونیکا را به شریک تجاری قابل اعتماد تبدیل می کند.

 

در ویدئو زیر می توانید با ردیاب دیاگی FMB003 آشنا شوید.