شماره تماس تلتونیکا

41357000 (021)

جستجو
عوارض الکترونیک

ردیاب خودرو تلتونیکا در سیستم اخذ عوارض الکترونیک لهستان مورد استفاده قرار گرفت

عوارض الکترونیک

ردیاب های تلتونیکا با داشتن مجوز ها و گواهی نامه های لازم به تازگی در سیستم اخذ عوارض الکترونیک کشور لهستان معرفی و  با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است. ردیاب های خودرو که با عنوان عمومی جی پی اس ماشین نیز شناخته می شود کاربردهای گسترده ای یافته اند به لطف ردیاب های FMT100   و   FMP100 که دارای قابلیت نصب سریع هستند، اداره درآمد ملی کشور لهستان توانست سیستم اخد عوارض الکترونیک را در سراسر کشور پیاده سازی نماید. عوارض الکترونیک یک راهکار پیشرفته جهت اخذ عوارض می باشد که در ماه ژوئن سال 2021 راه اندازی شد. سیستم جمع آوری عوارض که قبلا مورد استفاده بود جایگزین سیستم جدید اخذ عوارض گردید. عوارض الکترونیک  برای تمامی وسایل نقلیه موتوری و ریلی و  همچنین اتوبوس ها با حد اکثر  3.5 تن وزن اجبار شده و به همین  ترتیب برای 1.5 میلیون وسایل نقلیه ی ثبت شده در لهستان اعمال می شود.

 راه کار اخیر که مبتنی بر سیستم ماهواره ای موقعیت یاب جهانی است موقعیت خودرو را پیدا کرده و با استفاده از شبکه های مخابراتی موقعیت خودرو را به سرورهای مربوطه انتقال می دهد. نصب راحت و کارآمد این جی پی اس ماشین موجب تسهیل بر نظارت قوانین و مدیریت ناوگان برای صاحبان آن و مجموعه های دولتی می شود. تلتونیکا محدوده وسیع از ردیاب های خودرو دارای مجوز را برای استفاده در راهکار  سیستم اخذ عوارض الکترونیک پیشنهاد می کند که شامل دستگاه های مدل FMB100،FMP100 ،FMB001،FMB010 ،FMB920 ،FMB125 ،FMB130 ،FMC130 ،FMB140 ،FMC649  می باشد.

هریکی از این ردیاب خودرو ها در زمان دقیق موقعیت دقیق را مشخص می کند. هنگامی که ماشین ها در بخش پرداخت پول جاده وارد و خارج می شود ردیاب خودرو این موضوع را تشخیص داده و داده های مرتبط از طریق شبکه GSM برای سرور اختصاصی فرستاده می شود. در نتیجه روند پرداخت هزینه ها به صورت فرآیندی خودکار انجام می شود و از بروز تخلف جلوگیری می شود. با توجه به وسعت زیاد پروژه ها، جی پی اس ماشین FMP100 و FMT100  با نصب آسان بهترین انتخاب میان کارکنان و کاربران سرویس های ردیابی قرار دارند. FMP100 یک ردیاب فندکی است که بصورت سریع و مستقیم در ورودی باتری فندکی وسایل نقلیه قابل نصب است. هردو این ردیاب ها می توانند سریع نصب شده و در ظرف چند دقیقه در دسترس قرار بگیرد. برای استفاده از این راهکار در فرآیند اخذ عوارض الکترونیک تنها کافی است وارد حساب کاربری خود شوید و فرآیند نصب و پیکر بندی نرم افزار راتکمیل و اطلاعات مربوط به سیم کارت خود را وارد نمایید.

برای اینکه درمورد جی پی اس خودرو بیشتر بدانید می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید. مارا در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و آپارات دنبال کنید

منبع خبر

پیام بگذارید