شماره تماس تلتونیکا دفتر ایران

41357000 (021)

جستجو
ردیاب جی پی اس حیوانات

ردیابی حیوانات خانگی با جی پی اس حیوانات تلتونیکا

فهرست مقاله

ردیاب جی پی اس حیوانات

اگر حیوان خانگی دارید مطمئنا دوستشان هم دارید و بزرگترین کابوستان در رابطه با آنها مربوط به زمانی است که سگ یا گربه خود را گم کرده اید و هیچ کس نمی داند که حیوان خانگی شما کجاست. خوشبختانه تلتونیکا راهکاری را ارائه داده است که بتوانید حیوان خانگی خود را ردیابی کنید و با استفاده از ردیاب حیوانات از موقعیت آنها مطلع شوید.

چالش

لازم به گفتن نیست که حیوانات خانگی بهترین دوست و نزدیکترین همراه بشریت از دوران قدیم تا کنون بوده است. طبق آمار در سال 2018 تعداد 471 میلیون سگ و 373 میلیون گربه به عنوان حیوان خانگی در سرتاسر دنیا نگهداری می شده است.

نگهداری از حیوانات یک تعهد طولانی است که به همراه خود مسئولیت فراوانی دارد، امنیت یکی از این مسئولیت ها است. امنیت حیوانات یکی از مسائلی است که نگهبانان آنها را به صورت مداوم درگیر خود نموده است. بر اساس یک مطالعه بر روی نرخ پیدا شدن حیوانات گم شده بین 11 تا 16 درصد از سگ ها و 12 تا 18 درصد از گربه ها حداقل طی 5 سال یک بار گم می شوند.

در عین حال آخرین تحقیقات نشان می دهد تنها 85 درصد از سگ ها و گربه های گم شده یافت می شوند. با اینکه نرخ پیدا شدن حیوانات بالا است اما همچنان تعداد افرادی که حیوان خانگی خود را گم کرده اند نیز بالا هست.

حیوانات می توانند به راحتی گم شوند چه از طریق درهای باز خانه ها و چه از طریق فرار به علت ترس مانند ترس از صداهای بلند، همه این موارد می تواننند یک تجربه ترسناک چه برای حیوان و چه برای صاحب آن باشد. شانس پیدا کردن حیوان خانگی در 24 ساعت اول برابر با 90 درصد است و این عدد بین 55 تا 65 درصد در 24 ساعت بعدی است. به همین دلیل زمانی که قرار است حیوان خانگی خود را پیدا کنید هر ساعت اهمیت پیدا می کند.

لازم است در نظر داشته باشید پیدا کردن یک حیوان گم شده می توان زمان و منابع انسانی زیادی لازم داشته باشد هر چند یک نتیجه مطلوب نیز تضمین نشده است. بعضی از صاحبان حیوانات خانگی در زیر پوست حیوان خود یک مکرو چیپ کار می گذارند تا در صورت پیدا شدن اگر یابنده توانایی اسکن کردن آن را داشته باشد حیوان شناسایی شود، اما باید متذکر شد که میکروچیپ ردیاب جی پی اس حیوانات نیست و موقعیت را ردیابی نمی کند. خوشبختانه یک راه حل مطمئن که زمان را دخیره می کند توسط تلتونیکا پیشنهاد شده است که می تواند جایگزین جستجو های معمول شود و حیوان را نزد صاحبش برگرداند.

راهکار

زمانی که ردیاب TMT250 با تجهیزات جانبی همراه شود تبدیل به جی پی اس حیوانات برای ردیابی آنان می گردد. از آنجا که این دستگاه کوچک است می تواند به راحتی دور گردن سگ یا گربه همراه قلاده بسته شود. بگذارید اینگونه مطرح کنیم، شما صاحب سگ هستید و می خواهید بدانید که آیا دوست پشمالو شما در محدوده خانه هست یا نه. ردیاب حیوانات هر 5 ثانیه اتصالش را با بیکون بلوتوثی که داخل خانه تعبیه شده است چک می کند و یک هشدار فوری در صورت ترک محدوده تعریف شده ارسال می کند.

زمانی که سگ بیرون از محدوده است، بیکون جی پی اس حیوانات در دست شما است و با دور شد سگ از شما حالت ردیابی جی پی اس به صورت خودکار فعال شده و یک هشدار به پلتفرم های آنلاین از جمله تلفن هوشمند و کامپیوتر ارسال می گردد.

از آنجایی که ردیاب حیوانات تلتونیکا بر اساس اتصال سلولار 2G کار می کند در همه جا قابل استفاده است و شما می توانید سگ خودتان را در همه جا و به راحتی و در زمان درست پیدا کنید.

اگر سگ فرار کند یا گم شود شما برای پیدا کردن آن زمان دارید، جی پی اس حیوانات برای حداقل 12 ساعت در حالت ردیابی کار خواهد کرد. علاوه بر این شرایط نامطلوب آب و هوایی تهدیدی بر عملکرد و اتصال ردیاب حیوانات تلتونیکا نخواهد بود چرا که ردیاب تلتونیکا درجه محافظتی IP67 دارد و ضد آب می باشد.

ردیاب جی پی اس حیواناتمزایا

  • دقت. از تمامی امکانات پایش موقعیت حیوانات در زمان واقعی استفاده کنید.
  • سنجش دقیق پارامترها. ردیاب حیوانات تلتونیکا مانند یک ساعت سوئیسی با موقعیت یابی سریع، وضعیت روشن المان های I/O و پایش سریع حالات اضطراری کار می کند.
  • به صرفه. این راهکار مستقلا اعلان خودکار فراهم کرده  و نیاز به ورودی دستی برای پایش موقعیت از راه دور ندارد.
  • استحکام. همه جا می توانید از راهکار ما استفاده کنید، از آنجا که جی پی اس حیوانات ما گواهی IP67 دارد در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و در هر دما و شرایط آب و هوایی قابل استفاده است.
  • دوام. ظرفیت بالای باتری گستره کاربری این دستگاه را در جایی که عمر باتری مورد نیاز است گسترش داده است.

برای دیدن ویدئوهای مربوط به محصولات شرکت تلتونیکا به آپارات تلاش توسعه نیک آریا مراجعه کنید.

پیام بگذارید