شماره تماس تلتونیکا دفتر ایران

41357000 (021)

جستجو
اتصال امن براب آموزش از راه دور

اتصال امن به اینترنت برای آموزش از راه دور با استفاده از روترهای تلتونیکا

اتصال امن براب آموزش از راه دور

 

 

همچنان دنیا درگیر مواجهه با شیوع ویروس کرونا است و کشورها هر کدام مشکلات متفاوتی راتجربه می کنند. شغل های بسیاری از دست رفته است، افراد بسیاری بیمار شده اند، بسیاری از کسب و کارها فعالیت خود را متوقف کرده اند و بعضی نیز حتی به تعطیلی کشیده شده اند. طبیعتا این موضوع فعالیت های آموزشی را نیز شامل شده است مانند بسته شدن مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه ها و مهد کودک ها. هرچند تا کنون اثر این ویروس بر کودکان ضعیف تر بوده است اما آنها می توانند عاملی برای انتقال ویروس به بزرگسالان باشند این امر موجب به گسترش فعالیت های آموزش از راه دور شده است.

چالش

هر چند ماندن در خانه درآمد و اداره نهادهای آموزشی را با مشکل روبرو کرد اما مطمئنا تا کنون جان بسیاری از افراد را نجات داده است. همچنان مشخص نیست بازگشایی کامل موسسات آموزشی چه زمانی محقق شود و از طرف دیگر این تجربه جدید موجب شده است میل افراد به آموزش از راه دور بیش از هر دورانی باشد. اما با این حال موسسات عمومی و خصوصی به دنبال راه هایی بوده اند که فعالیت های آموزشی خود را ادامه دهند.

معمولا بهترین راه برای آموزش از راه دور در خانه استفاده از ابزار ویدئو کنفرانس و اپلیکیشن های ابری است که از طریق اینترنت در دسترس است. اما همگان اینترنت پایدار و قابل اعتماد ندارند و بعضی از خانواده ها نیز اصلا به اینترنت دسترسی ندارند. استفاده از ابزار ویدئو کنفرانس نیازمند خروجی مستمر و پایدار است و علاوه بر این دسترسی مرکز داده ها و سیستم های داخلی مدارس باید با استفاده از کانال های VPN امن شود تا از بروز تهدیدات جلوگیری شود. حال چگونه اتصال اینترنت امن، مطمئن و پایداری برای دانش آموزان و آموزگاران فراهم شود تا به آنها اجازه دهد از تمامی موارد آموزشی به صورت آزاد استفاده کنند.

اتصال امن براب آموزش از راه دور

راهکار

بهترین راه برای اینکه اتصال اینترنت امن، مطمئن و پایدار برای فعالیت های آموزش از راه دور تامین شود استفاده از روتر های سلولار VPN دار است. ایجاد ارتباطی امن و رمزگذاری شده به مدارس و منازل معلمان و دانش آموزان در اولویت قرار دارد در غیر اینصورت سیستم آموزش می تواند در معرض تهدید قرار بگیرد. برای این مورد خاص روتر سلولار RUT240 انتخاب شده است چرا که زمانی که صحبت از نصب آسان، اتصال سلولار مطمئن و مشخصه های دیگر می شود این دستگاه از بهترین های تجهیزات شبکه خواهد بود. این روتر سلولار حرفه ای دارای 4G LTE دو رابط اترنت فیزیکی، WiFi پایدار و پرفروشترین در سبد محصولات تلتونیکا است.

با استفاده از RUT240 دانش آموزان می توانند موبایل، لب تاپ، تبلت و یا کامپیوتر شخصی خود را به اینترنت متصل کنند. علاوه بر این این روتر از سیستم مدیریت از راه دور تلتونیکا (RMS) پشتیبانی نموده که به شما اجازه می دهد تعداد بی شماری از دستگاه ها را قبل از آنکه به محل نصب بفرستید تنظیم و پیکر بندی نمایید و فقط مراحل محدودی مانند اتصال به برق و نصب آنتن ها در محل انجام پذیرد. افزون بر این با RMS اپراتور سیستم می تواند مصرف داده را زیر نظر داشته باشد، گزارش های سفارشی سازی شده تهیه نماید و به رفع عیب هر گونه مشکل به پردازد حتی بدون استفاده از Public IP. علاوه بر این روتر RUT240 دارای فیلتر محتوی پیشرفته است که مشخص می کند دانش آموزان به چه وبسایت هایی می توانند دسترسی داشته باشند و از دسترسی آنها به محتوی نامطلوب جلوگیری می کند.

مزایا

  • قابلیت اطمینان – روتر RUT240 برای کاربردهای حرفه ای و صنعتی طراحی شده است  و طی فرآیند ساخت دقیق تلتونیکا با چهار سطح تست مختلف تولید شده است.
  • پیکربندی های (کانفیگوراسیون های) متعدد – با استفاده از سیستم مدیریت از راه دور (RMS) امکان پیکربندی از قبل برای تمامی تجهیزات شبکه تلتونیکا فقط در یک پنجره از راه دور وجود دارد و به Public IP نیز نیازی نیست.
  • عملکرد پایدار – روتر سلولار RUT240 دارای ماژول 4G LTE Cat4 فوق العاده است که قادر به فراهم کردن سرعت تا 150Mbps است.
  • امنیت – روتر RUT240 از گزینه های متعدد VPN از جمله OpenVPN، L2TP، DMVPN پشتیبانی می کند و مشخصه های امنیتی ای مانند فایروال و فیلتر محتوی را برای آموزش از راه دور دارد.

چرا تلتونیکا

مزیت اصلی رقابتی تجهیزات شبکه تلتونیکا امنیت، قابلیت اطمینان و راحتی استفاده است. از آنجا که روتر RUT240 با در نظر گرفتن کاربردهای صنعتی و حرفه ای اینترنت اشیاء خلق شده است تبدیل به دستگاه مورد علاقه بسیاری شده است. این دستگاه عمدتا در تمامی صنایعی که اتصال به اینترنت مورد نیاز است مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود سیستم مدیریت از راه دور تلتونیکا روتر RUT240 راهکاری ایده آل برای پیاده سازی سریع، گسترش اتصالات و ارتباط فیزیکی صفر برای توانمند کردن فعالیت های آموزش از راه دور است.

 

محصول ویژه برای این راهکار: RUT240

محصول پیشنهادی برای این راهکار: RUTX12RUTX11, RUT950

پیام بگذارید